– Shopper marketingnätverk –
Sveriges ledande nätverk inom Shopper Marketing
Vem kan vara med?
Vi söker dig som vill utveckla din kunskap och ditt personliga nätverk inom Shopper Marketing. Du arbetar troligen inom trade- och shopper marketing, försäljning, shopper insight eller som produkt- eller marknadschef med större investeringar i butik.
Gruppsammansättning
Grupperna består av 5–7 personer och representerar olika icke konkurrerande varumärken.
Struktur på träffarna
- Fyra gånger per år, ca fyra timmar inkl. lunch
- Genomgång av aktuellt ämne
- Föreläsning samt relevant litteratur
- Samtliga deltagare redogör för hur de arbetar idag med aktuellt ämne samt vilka utmaningar som finns
- Diskussion
Exempel på ämnen:
- Hur mäter vi effekten av aktiviteter i butik?
- Hur skapar vi effektiva digitala inslag i vårt kampanjarbete?
- Hur skapar våra varumärken värden för handeln?
- Hur ökar man sin kunskap om shoppern?
- Hur skapas 360° kampanjer?
Vad får du som deltagare?
- Ett nätverk för livet
- Inspirationsföreläsningar kopplade till olika ämnen
- Skriftlig dokumentation till aktuellt ämne
- Lösningar för företagsunika utmaningar
- Lunch
Kostnad
35 000 kr per företag, gäller för två personer. Programmet startar löpande under året.
Ladda ner vårt produktblad här!
Vill du veta mer?
![](ElemImage/Martin Mostrom_bla_rund(5)_984.jpg)
Martin Moström
Strategisk rådgivare och VD
martin.mostrom@retailhouse.se
070-881 26 30