– Shopper marketingnätverk –

Sveriges ledande nätverk inom Shopper Marketing

Shoppermarketingnätverk hos Retail House

Vem kan vara med?

Vi söker dig som vill utveckla din kunskap och ditt personliga nätverk inom Shopper Marketing. Du arbetar troligen inom trade- och shopper marketing, försäljning, shopper insight eller som produkt- eller marknadschef med större investeringar i butik.

Gruppsammansättning

Grupperna består av 5–7 personer och representerar olika icke konkurrerande varumärken.

Struktur på träffarna

  • Fyra gånger per år, ca fyra timmar inkl. lunch
  • Genomgång av aktuellt ämne
  • Föreläsning samt relevant litteratur
  • Samtliga deltagare redogör för hur de arbetar idag med aktuellt ämne samt vilka utmaningar som finns
  • Diskussion

Exempel på ämnen:

  • Hur mäter vi effekten av aktiviteter i butik?
  • Hur skapar vi effektiva digitala inslag i vårt kampanjarbete?
  • Hur skapar våra varumärken värden för handeln?
  • Hur ökar man sin kunskap om shoppern?
  • Hur skapas 360° kampanjer?

Vad får du som deltagare?

  • Ett nätverk för livet
  • Inspirationsföreläsningar kopplade till olika ämnen
  • Skriftlig dokumentation till aktuellt ämne
  • Lösningar för företagsunika utmaningar
  • Lunch

Kostnad

35 000 kr per företag, gäller för två personer. Programmet startar löpande under året.

Ladda ner vårt produktblad här!

Vill du veta mer?

Martin Moström
Strategisk rådgivare och VD
martin.mostrom@retailhouse.se
070-881 26 30