– Inspirationsföreläsning | Shopper Marketing –

Så vinner vi slaget om shoppern i butik

 
 

Få tre månaders akademiska studier i Shopper Marketing på tre timmar

  • Shopper Marketing – vad är det?
  • Historisk tillbakablick – från lanthandel till e-handel.
  • Hur fungerar shoppern i butik?
  • Hur kan vårt varumärke sticka ut bland 40 000 artiklar?
  • Hur får vi shoppern att välja vårt varumärke?

För vem?

Lämplig föreläsning till säljkonferensen, ledningsgruppen eller avdelningsmötet. Föreläsningen kan vara mellan 1-3 timmar. Kostnaden är 25 000 kr.

Vad får du?

  • Inspiration och kunskap.
  • Praktiska exempel.

Föreläsare Martin Moström

Martin Moström är en av Sveriges mest erfarna Shopper Marketing-expert. Han har arbetat med strategier och implementering för såväl dagligvaru- och detaljhandelskedjor som de större leverantörsföretagen.

Martin Moström, Strategisk rådgivare Shopper Marketing

Martin Moström
Strategisk rådgivare och VD på Retail House.
martin.mostrom@retailhouse.se
eller ring 0708 - 81 26 30