– Inspirationsföreläsning | Shopper Marketing –
Så vinner vi slaget om shoppern i butik
Få tre månaders akademiska studier i Shopper Marketing på tre timmar
- Shopper Marketing – vad är det?
- Historisk tillbakablick – från lanthandel till e-handel.
- Hur fungerar shoppern i butik?
- Hur kan vårt varumärke sticka ut bland 40 000 artiklar?
- Hur får vi shoppern att välja vårt varumärke?
För vem?
Lämplig föreläsning till säljkonferensen, ledningsgruppen eller avdelningsmötet. Föreläsningen kan vara mellan 1-3 timmar. Kostnaden är 30 000 kr.
Vad får du?
- Inspiration och kunskap.
- Praktiska exempel.
Föreläsare Martin Moström
Martin Moström är en av Sveriges mest erfarna Shopper Marketing-expert. Han har arbetat med strategier och implementering för såväl dagligvaru- och detaljhandelskedjor som de större leverantörsföretagen.
_150.jpg)
Martin Moström
Strategisk rådgivare och VD på Retail House.
martin.mostrom@retailhouse.se
eller ring 0708 - 81 26 30