Shopper based design

Insikt om shoppern som ökar din lönsamhet och försäljning.

Shopper Based Design är en metod som bygger på djup kunskap om Shopper psykologi. Genom insikt om Shopperns Path to purchase skapar vi program för varumärket och handeln som driver försäljning och ökar lönsamheten. Shopper Based Design skapar förutsättningar för en starkare och bättre dialog mellan varumärke och handeln.

Shopper based designområden där vi har erfarenhet:

  • Hemelektronik
  • Hårvård
  • Barnmat
  • Mejeri
  • Kolonial

Metod

Shopper insikt
Konsument insikt
Hyoptes om program för kategorin
Test
Utvärdering

Vill du veta mer?

Maths Brisdahl
Senior Advisor på Retail House
maths.brisdahl@retailhouse.se  
08-30 38 00

  • Maths Brisdahl, senior advisor på Retail House.
  • Sveriges mest erfarna Shopper Marketer. Maths har arbetat både i handeln och för varumärken som P&G och Semper.
  • 2012 utsågs han till årets kategorichef på Dagligvarugalan.

Produktblad »