– Föreläsningsserie | Shopper Marketing –
Så vinner vi slaget i butik
Föreläsningar
1. Definition och utveckling av Shopper Marketing
2. Butiken/shoppern och dess spelplan
3. Struktur och metod för att nå shoppern
4. Workshop – Shopper Marketing Plan
För vem?
Föreläsningsserien vänder sig till marknad och säljledningen inom detalj- och dagligvaruhandeln. Varje föreläsning är två timmar och avslutas med en heldags workshop. Efter varje del får samtliga deltagare en kompendiesamling bestående av de främsta akademiska artiklarna inom området.
Resultat
- Inspiration
- Kunskap och praktiska metoder.
- Tillgång till vetenskapliga artiklar.
Föreläsare Martin Moström
Martin Moström är en av Sveriges mest erfarna Shopper Marketing-expert. Han har arbetat med strategier och implementering för såväl dagligvaruoch detaljhandelskedjor som de större leverantörsföretagen.
_150.jpg)
Martin Moström
Strategisk rådgivare på Retail House.
martin.mostrom@retailhouse.se
eller ring 0708 - 81 26 30