– Föreläsningsserie | Shopper Marketing –

Så vinner vi slaget i butik

 
 

Föreläsningar

1. Definition och utveckling av Shopper Marketing
2. Butiken/shoppern och dess spelplan
3. Struktur och metod för att nå shoppern
4. Workshop – Shopper Marketing Plan

För vem?

Föreläsningsserien vänder sig till marknad och säljledningen inom detalj- och dagligvaruhandeln. Varje föreläsning är två timmar och avslutas med en heldags workshop. Efter varje del får samtliga deltagare en kompendiesamling bestående av de främsta akademiska artiklarna inom området.

Resultat

  • Inspiration
  • Kunskap och praktiska metoder.
  • Tillgång till vetenskapliga artiklar.

Föreläsare Martin Moström

Martin Moström är en av Sveriges mest erfarna Shopper Marketing-expert. Han har arbetat med strategier och implementering för såväl dagligvaruoch detaljhandelskedjor som de större leverantörsföretagen.

Martin Moström
Strategisk rådgivare på Retail House.
martin.mostrom@retailhouse.se
eller ring 0708 - 81 26 30