Centraliserade butiksaktiviteter - Marknadsplats

Skapa en marknadsplats med Retail House

- För ökade Shopper-upplevelser och intäkter

Retail House centraliserade butiksaktiviteter inom marknadsplatsen i butikerna vänder sig primärt till dagligvaru- och detaljhandelskedjor. Att skapa en centralmarknads plats är ett perfekt sätt för dig som vill öka volymerna och få kontroll samt styrning på butiksaktiviteterna. Marknadsplatsen är oftast belägen i det ”naturliga kundvarvet” som kan innehålla demonstrationer, merchandising, nyhetslanseringar och events.
Allt som sker inom marknadsplatsen fotodokumenteras och utvärderas sedan via Retail House unika digitala återrapporteringsverktyg. Med IN-Store Control®, som verktyget heter kan du ta del av vad som sker, direkt i butik.

När bör du införa centraliserade butiksaktiviteter?

  • När kedjan vill ha ökad styrning av aktiviteterna i butik
  • När kedjan vill ha ett ökat samarbete med leverantörsföretagen
  • När kedjan vill öppna upp för större marknadsinvesteringar

Vad får du?

  • Ökade Shopper-upplevelser i din butik/kedja
  • Nöjdare Shoppers
  • Nöjdare butikspersonal
  • Bättre kontakt med leverantörer som vill aktivera sig inom er butikskedja

Du får RESULTAT!

Referenser:

  • ICA MAXI
  • ELGIGANTEN
  • ICA KVANTUM
  • ICA SUPERMARKET
  • SABIS

Du som vill skapa resultat, kontakta:

Lisbeth Erstrand
Strategisk Rådgivare
lisbeth.erstrand@retailhouse.se
073-360 41 18

 
Produktblad