Föreläsningsserie – Så vinner vi slaget i butik

Så vinner vi slaget om Shoppern

I Definition och utveckling av Shopper Marketing
II Butiken och dess spelplan
III Struktur och metod för att nå Shoppern i butik
IIII Workshop – utveckling av en Shopper Marketing Plan

För vem?

Föreläsningsserien vänder sig till marknad och säljledningen inom detalj- och dagligvaruhandeln.
Varje föreläsning är på 2 timmar och avslutas av en heldags workshop. Efter varje del får samtliga deltagare en kompendiesamling bestående av de främsta akademiska artiklarna inom området.

Genomförda uppdrag:

  • Johnsson & Johnsson - Marknadsavdelningen 2014
  • Svenska Spel - Sälj/Tradeavdelningen 2013

Resultat

Inspiration
Kunskap och praktiska metoder
Ökad förståelse för merchandising i butik
Vetenskapliga artiklar

Boka

Martin Moström
Strategisk rådgivare på Retail House.
martin.mostrom@retailhouse.se
eller ring 0708 - 81 26 30

  • Martin Moström är troligtvis Sveriges mest erfarna shopper marketing expert.
  • Martin har arbetat med strategier och implementering för såväl daglig- och detaljhandelskedjor som de större leverantörsföretagen.
  • Martin har också varit redaktör för tre böcker på temat Shopper Marketing och är en flitigt anlitad föreläsare hos såväl näringsliv som universitet.

Produktblad »